Jak powstawał Fallout? – Retro Ex

Jesienią 1997 roku do sprzedaży trafił „Fallout: Postnuklearne RPG” i dla miłośników gatunku nic już nigdy nie było takie same. Niesamowita atmosfera tak inna od fantasy, ponura i depresyjna sceneria mieszająca się z suchym cynizmem umierającego świata i wciągająca historia przypieczętowały jej miejsce w historii. A jak to często w przypadku projektów ambitnych bywa… o włos, a nigdy by nie powstała.

Oto nasza skromna laurka dla świata wykreowanego przez Interplay w 20. urodziny tego niezwykłego cyklu.

War. War never changes.

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.
  • Andrzej Gasior

    Czuć dobrze człowiek. Widząc swoje nazwisko jako mecenasa Takiego materiału. Świetna robota!

  • tomangelo

    Ah te komputerowe gry klikane, z jednej strony „War never changes”, z drugiej „War has changed”.

Lost Password

Zaloguj się na arhn.eu