Sorcery: Świat Magii

Recenzja
Playstation Move na gwałt potrzebuje dobrej gry, która dałaby nam okazję do odkurzenia naszych czarodziejskich różdżek. Sorcery: Świat Magii, ogłoszone podczas targów E3 w 2010 roku miało szansę stać się tytułem przełomowym i udowodnić rdzennym graczom, że sterowanie ruchem nadaje się do czegoś więcej niż sportowych minigierek i emulowania kursora. Czy w praktyce nowa produkcja The Workshop i Santa Monica Studio okazała się równie magiczna, jak zapewniali nas twórcy?

Podziel się tym postem

Playstation Move na gwałt potrzebuje dobrej gry, która dałaby nam okazję do odkurzenia naszych czarodziejskich różdżek. Sorcery: Świat Magii, ogłoszone podczas targów E3 w 2010 roku miało szansę stać się tytułem przełomowym i udowodnić rdzennym graczom, że sterowanie ruchem nadaje się do czegoś więcej niż sportowych minigierek i emulowania kursora. Czy w praktyce nowa produkcja The Workshop i Santa Monica Studio okazała się równie magiczna, jak zapewniali nas twórcy?

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.