Jak zbudować automat do gier – cz. 1

Zrób to Sam
Wracamy w formie wideo i na poważnie chwycimy za młotki, gałki i pokrętła, by skonstruować własne automatowe cudeńka. Ostrzegam (i zrobię to jeszcze wielokrotnie), że jest to projekt długoterminowy, kosztowny i męczący. W pierwszej części zadecydujemy o tym jaki automat zbudować, zadecydujemy, czy w ogóle się do tego nadajemy i czego się spodziewać podczas prac.

Share This Post

Obiecywane od lat wznowienie naszej prastarej serii artykułów dotyczących budowania własnego automatu do gier.

Wracamy w formie wideo i na poważnie chwycimy za młotki, gałki i pokrętła, by skonstruować własne automatowe cudeńka. Ostrzegam (i zrobię to jeszcze wielokrotnie), że jest to projekt długoterminowy, kosztowny i męczący. W pierwszej części zadecydujemy o tym jaki automat zbudować, zadecydujemy, czy w ogóle się do tego nadajemy i czego się spodziewać podczas prac.

I jeszcze jedno: ponieważ materiał zakłada pełną dowolność formy sprzętu, miejscami będziemy stosować pełne uogólnienia, czy uproszczenia. Jeśli spodziewacie się typowego prowadzenia za rączkę, niestety, tu go nie znajdziecie. Oczywiście, wyjaśnimy wszystkie zawiłości związane z tworzeniem automatu, ale spersonalizowane zastosowanie naszych rad będziecie musieli samodzielnie dostosować do własnych potrzeb. Nie bójcie się zadawać pytań! Odpowiemy na wszystkie logiczne wypełniając w ten sposób luki w materiale i potencjalnie pomagając wielu przyszłym budowniczym.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam powodzenia!

 

Schematy automatu LuSiD’s Arcade Flashback:
Schemat maszyny
Przykładowy schemat przycisków panelu sterowania

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>