The Binding of Isaac — Podgląd #012

Podgląd
Dziś trochę poważniej niż zwykle. W dwunastym już Podglądzie podejmuję się wstępu do analizy tematów przewodnich gry The Binding of Isaac Edmunda McMillena.

Podziel się tym postem

Dziś trochę poważniej niż zwykle. W dwunastym już Podglądzie podejmuję się wstępu do analizy tematów przewodnich gry The Binding of Isaac Edmunda McMillena.

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

1 komentarz

  1. Ta gra jest niepoważna! Ludzie którzy ją tworzyli z pewnością nie kryją faktu że NIE JEST to zwykła produkcja. “Unholy edition”? Pentagramy , odwrócone krzyże , już nie wspominając o koźle na pudełku . Szkoda gadać , jestem w szoku.

    Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.