Kurs BASIC v2 dla początkujących – cz. 3

Kurs BASIC
W ostatniej części BASIC-a dla początkujących POKE-ujemy kolory i poznajemy warunki i pętle. Ta podstawowa wiedza wystarczy do pisania prostych programów, a nawet tekstowych gier na Commodore 64!

Podziel się tym postem

Uwaga, film zawiera mrugające światła!

W ostatniej części BASIC-a dla początkujących POKE-ujemy kolory i poznajemy warunki i pętle. Ta podstawowa wiedza wystarczy do pisania prostych programów, a nawet tekstowych gier na Commodore 64!

Co dalej? To już zależy wyłącznie od was! Czekam na wasze sugestie w komentarzach!

[Porównuj ceny gier na ceneo.pl]

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

4 komentarze

  1. Z Archonem wszystko jest takie proste :). Jak zawsze świetny materiał, który tłumaczy wszystko krok po kroku :). Aż szkoda że to już koniec kursu podstawowego. Dlatego mój głos powędruje na kurs BASIC-a dla zaawansowanych. O ile to nie problem.

    Ps. Powrót arhn.edu confirmed 😉

    Odpowiedź
  2. Ja pierdziu… Archon będzie uczył programowania w językach wysokiego poziomu 😀 Oczywiście życzę szczęścia, ale należy pamiętać, że nie jest to aż tak prosta sprawa – jest cała masa różnych kursów w Sieci, które wyczerpują temat do maksimum i podają bardzo skondensowaną i merytoryczną wiedzę – abyś się po prostu nie spalił, ale jako mało zobowiązująca seria (nic na poważnie, tak jak tutaj), to czemu nie. Podpisuję się pod tym 😉

    Odpowiedź
  3. i tak zanim zrobisz następny odcinek znowu zapomnę wszystkich komend xD

    Odpowiedź
  4. Archon może po zakończeniu BASICA byś robił coraz to trudniejsze (twoim zdaniem) języki (pomijając game maker’a bo bicz plis). 🙂 Chcę zostać w przyszłości programistą gier a szukając po internetach nic nie mogę się dowiedzieć. A dzięki twojej serii z BASICA wreszcie umiem coś prostego napisać dziękuje ci za to bardzo, jestem ci strasznie za to wdzięczny, bo jesteś lepszym nauczycielem niż wszyscy razem wzięci z Polski 😀

    Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.