Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, czyli coś więcej niż zwykły remaster

Wieści z branży gier
Odświeżona kolekcja trzech pierwszych gier z cyklu Crash (tj. Crash Bandicoot , Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back oraz Crash Bandicoot: Warped) to, jak zapowiadają twórcy, coś więc niż zwykły remaster. Część kodu i część oryginalnych assetów jest dzisiaj nieużyteczna, postanowiono więc "odbudować" grę na nowo. Zgodnie z duchem rozgrywki odtworzono lokacje, postaci, cutscenki, dodano system zapisów i checkpointów, a Wyzwania Czasowe pojawiły się we wszystkich trzech częściach.

Podziel się tym postem

Odświeżona kolekcja trzech pierwszych gier z cyklu Crash (tj. Crash Bandicoot , Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back oraz Crash Bandicoot: Warped) to, jak zapowiadają twórcy, coś więc niż zwykły remaster. Część kodu i część oryginalnych assetów jest dzisiaj nieużyteczna, postanowiono więc “odbudować” grę na nowo. Zgodnie z duchem rozgrywki odtworzono lokacje, postaci, cutscenki, dodano system zapisów i checkpointów, a Wyzwania Czasowe pojawiły się we wszystkich trzech częściach.

Źródło

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.