Theme Park World – Retro

Retro
W czasach, gdy wszystkie gry 2D musiały dostawać trójwymiarowe sequele... Theme Park World był rzadkim przykładem tytułu, który faktycznie na takim przejściu skorzystał. Bo któż nie chciałby budując lunapark móc wsiadać do swoich konstrukcji!

Podziel się tym postem

W czasach, gdy wszystkie gry 2D musiały dostawać trójwymiarowe sequele… Theme Park World był rzadkim przykładem tytułu, który faktycznie na takim przejściu skorzystał. Bo któż nie chciałby budując lunapark móc wsiadać do swoich konstrukcji!

Za temat do materiału dziękuję jednemu z naszych Patronów 🙂

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.