Tomb Raider — Przegląd gier N-Gage #8

N-Gage
W 2003 roku ktoś wpadł na pomysł, żeby przeportować klasycznego Tomb Raidera na Nokię N-Gage. Efekt był dużo lepszy niż można się było na pierwszy rzut oka spodziewać.

Share This Post

W 2003 roku ktoś wpadł na pomysł, żeby przeportować klasycznego Tomb Raidera na Nokię N-Gage. Efekt był dużo lepszy niż można się było na pierwszy rzut oka spodziewać. Choć tytuł cierpiał na niedobór przestrzeni na kartridżu czego symptomem była mocno uproszczona warstwa audio i brak przerywników wideo, rozgrywka nie odbiegała znacząco od oryginału. Jak na standardy konsolofonu była to gra bardzo dobra i jedyna krytyka jaką można pod nią podpiąć to dziwna decyzja o wymuszeniu autobiegania. Bez możliwości wyłączenia go w opcjach. Warto zwrócić też uwagę, że logo i grafiki w menu nawiązują do nowszych części gry, w szczególności “Angel of Darkness”, które w tym samym roku wydane zostało na Windowsa. Była to prawdopodobnie kwestia ujednolicenia brandingu i próba “podpięcia” portu jedynki jako “komórkową wersję” nowej przygody. Mimo iż N-Gage’owy TR był po prostu mobilną wersją jedynki z 1996.

[Więcej na temat przeglądu N-Gage]

[Strona domowa przeglądu N-Gage]

not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.