Najlepsze gry Java (wg widzów arhn.eu)

Retro
Zapytaliśmy was niedawno o wasze ulubione gry Java. Dostaliśmy masę ciekawych propozycji, ale wśród dziesiątek gier wyraźnie rysowała się bardzo konkretna czołówka. Oto co ogół widzów arhn.eu uważa za najlepsze gry dla archaicznych telefonów z Javą!
Strona główna » Recenzja » Retro » Najlepsze gry Java (wg widzów arhn.eu)

Share This Post

Zapytaliśmy was niedawno o wasze ulubione gry Java. Dostaliśmy masę ciekawych propozycji, ale wśród dziesiątek gier wyraźnie rysowała się bardzo konkretna czołówka. Oto co ogół widzów arhn.eu uważa za najlepsze gry dla archaicznych telefonów z Javą!

Dark Archon
not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

5 komentarzy

  1. Avatar

    Oj taaak, pamiętam granie w Wolfenstein RPG <3
    Ja bym dorzucił jeszcze:
    Edge
    Bounce tales
    Guitar Hero
    The Sims 3
    bliżej nienazwany klon Super Mario Bros
    meBoy (to może nie gra jako taka ale bardzo popularny emulator GBC na telefony z javą)

    Reply
    • Avatar

      Ten nienazwany klon to nie było może Giana Sisters? Przynajmniej u mnie coś takiego było.

      Reply
      • Avatar

        widziałem go w dziesiątkach osłon różniących się nazwami i sprite’ami więc nie wiem, który był tym właściwym. I akurat Giana Sisters nie kojarzę

        Reply
  2. Avatar

    W moim przypadku w telefonie zamiast Galaxy on Fire było Deep: Submarine Odyssey, w sumie to samo tylko pod wodą zamiast w kosmosie.

    Poza tym z tamtych czasów pamiętam jeszcze Futrzaka oraz Milionerów.

    Reply
  3. Avatar

    Galaxy on Fire przechodzę właśnie remake na Androidzie czekając na release trzeciej odsłony. Już się doczekałem ale jednak bez flagowca (ponownie :P) gra nie odpali.
    Za to jednak od Galaxy on Fire 2 bardziej zapadła mi w pamięć inna gra tego studia. Deep 3D: Submarine Odyssey. Miała ciekawszą fabułę, wątki moralne i logicznie wytłumaczone ograniczenie silnika. w obu grach był limit jak wysoko i jak głęboko gracz mógł polecieć/popłynąć. Ale w GoF2 gracz natrafiał na ścianę po obu stronach… za to w Deep 3D ograniczało gracza ciśnienie i promieniowanie na powierzchni.
    Zdecydowanie lepsze mam wspomnienia z tą grą. 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>