DEUS [PC] — Retro

Retro
Regenerujące się zdrowie? Ha! Za moich czasów musieliśmy kontrolować temperaturę ciała, zakładać sobie szwy i organoleptycznie diagnozować zapalenie oskrzeli.
Strona główna » Recenzja » Retro » DEUS [PC] — Retro

Share This Post

Regenerujące się zdrowie? Ha! Za moich czasów musieliśmy kontrolować temperaturę ciała, zakładać sobie szwy i organoleptycznie diagnozować zapalenie oskrzeli. Deus to survival tak hardkorowy, że nie powtórzono go w grach wideo chyba nigdy później. Ta zapomniana gra z 1996 roku jest pradziadkiem wszystkich współczesnych tytułów, które chcą rościć sobie prawa do tytułu „symulatorów przetrwania”.

Dark Archon
not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

3 komentarze

  1. Avatar

    A mnie sie przypomina seria Might and magic jak na to patrze 🙂

    Reply
  2. Avatar

    Pamiętam jak ogrywałem go z płytki dołączonej do Gamblera. Niestety kiedy tylko zorientowałem się, że najlepsza metoda na zniszczenie tych wieżyczek strzelających rakietami to podbiec do nich bardzo blisko i dać się trafić (wybuchały od splash damage, a ty miałeś tylko niewielkie obrażenia) czar prysł. Próbowałem też zażyć naraz całą zawartość apteczki (oprócz kapsułki z cyjankiem oczywiście), żeby zobaczyć co się stanie. Nic się nie stało 🙂

    Warstwa eksploracyjna faktycznie odrzuca i był to powód dla którego zrezygnowałem z gry, ale swoją przygodę wspominam miło. RR z kolei wydawał mi się dużo trudniejszy i za dużo czasu mu nie poświęciłem.

    Aha, link do logowania na arhn.eu nie działa (testowane na FF i Chrome). Musiałem ręcznie zmienić visibility boxa w kodzie, żeby się zalogować.

    Reply
  3. Avatar

    „… pod tym względem nie ma sobie równych aż do dziś”, a tym czasem Neo Scavenger niedlugo kończy 3 latka.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>