Odnalezione demo technologiczne Wiedźmina (1997) — Wywiad z autorami silnika

Biały Wilk: Historia komputerowego Wiedźmina / Dania Główne
Dzięki uprzejmości Kacpra Reutta i Jarka Sobierskiego możemy po raz pierwszy rzucić okiem na wycinki rozgrywki z zapomnianego dema technologicznego z gry "The Witcher", które powstawało w studiu Metropolis w 1997 roku.

Podziel się tym postem

Dzięki uprzejmości Kacpra Reutta i Jarka Sobierskiego możemy po raz pierwszy rzucić okiem na wycinki rozgrywki z zapomnianego dema technologicznego z gry “The Witcher”, które powstawało w studiu Metropolis w 1997 roku.

Powyższy materiał zawiera krótki wywiad z autorami silnika gry, a także fragmenty rozgrywki, które nigdy wcześniej nie były pokazywane poza ścianami studia! Zapraszamy do naszej fantastycznej kapsuły czasu!

Fragmenty gameplayu pochodzą z archiw naszych rozmówców.

Dark Archon
not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

1 komentarz

  1. Dark Archon

    Download?

    Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Konkurs: Komentarz Miesiąca!
Zostaw komentarz pod dowolnym postem arhn.eu i weź udział w konkursie! Najlepszy komentarz września nagrodzony zostanie koszulką arhn.eu!
[Szczegóły i regulamin konkursu.]

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>