Share This Post

Wieści z branży gier

Death Stranding jest w “krytycznej” fazie produkcji

Death Stranding jest w “krytycznej” fazie produkcji

Jak donosi sam Hideo Kojima, twórca nadchodzącego Death Stranding oraz ojciec kultowej serii Metal Gear, jego najnowsza produkcja jest w krytycznej, dla całego projektu, fazie produkcji. 

Oznacza to, że gra nie jest jeszcze połączona w całość, nie ma żadnego debuggowania czy testowania, a po prostu, sam Kojima siedzi całymi dniami przed PlayStation 4 i ogrywa swoją produkcję, zastanawiając się przy tym co jest zrobione dobrze, co trzeba poprawić, a co usunąć.

 

Luźnie tłumaczenie powyższego tweeta wygląda tak:

[Death Stranding] nie doszedł jeszcze do fazy dostosowywania poziomu trudności czy debuggowania, lecz składania wszystkich części produkcji do jednej, spójnej człości. To proces składający się z łączenia wielu części, emocji, produkcji, specyfikacji, problemów i robienia zmian, gdy samemu gram osobiście w te produkcję codziennie na PS4.

Nie wiadomo jeszcze, czy Death Stranding pojawi się na naszych konsolach w tym roku. być może dowiemy się więcej szczegółów na dzisiejszym State of Play, który odbywa się o 22.00

Ponownie, dzięki Eurogamer!

Czasem grywam w jakieś gierki i lubię też coś o nich napisać. Czy coś. Keep Calm and Git Gud.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.