Gears Tactics / SoR 4 / Valorant / Pong Quest | MGW #1

MGW / Rekomendacje
Magazyn Gier Wszelakich powraca. W dzisiejszym materiale rzucamy okiem na aż cztery jeszcze świeże gry, które w innych okolicznościach po prostu by nam uciekły. Dajcie znać w komentarzach czy wskrzeszenie tego pradawnego formatu ma jakiś sens i zagłosujcie w ankiecie w materiale, by pomóc nam podjąć decyzję!
Strona główna » arhn.eu » MGW » Gears Tactics / SoR 4 / Valorant / Pong Quest | MGW #1

Share This Post

Magazyn Gier Wszelakich powraca. W dzisiejszym materiale rzucamy okiem na aż cztery jeszcze świeże gry, które w innych okolicznościach po prostu by nam uciekły. Dajcie znać w komentarzach czy wskrzeszenie tego pradawnego formatu ma jakiś sens i zagłosujcie w ankiecie w materiale, by pomóc nam podjąć decyzję!

Dark Archon
not this guy again. oh god how did this get here i am not good with computer.

1 Comment

  1. Avatar

    Rozwijając trochę temat anty-cheatu w Valorant: wiele innych gier on-line ma zabezpieczenia działające obok gry. Jednak Vanguard obecny w Valorancie jest o tyle problematyczny, że działa na poziomie Ring-0. Jest to najniższy poziom aplikacji, działa na równi ze sterownikami wszystkiego co siedzi w obudowie, ma pełny dostęp do wszystkiego. Tak jak one startuje razem z systemem i działa przez cały czas, od jego uruchomienia. Konkurencja ogranicza się z reguły do integracji z wyższymi warstwami, uruchamiając się dopiero razem z grą i również razem z nią wyłączając się. Oprócz problemów dotyczących prywatności (twórcy nawet sami przyznają że mają taką możliwość, usprawiedliwiając to „Hej, jakbyśmy chcieli wasze dane to i tak zrobilibyśmy to poprzez kod gry”), stwarza to nieraz problemy z innymi aplikacjami działającymi w tej warstwie, potrafiąc nawet wyciąć obsługę myszy, czy obsługę sterowania LEDami na płycie głównej.
    Dokładny cytat: „And we’ve been on the internet recently, so we know there are privacy concerns with drivers, but lemme be REAL straight with you: We’re an anti-cheat team, we’ve been sneaking code into game clients (from both sides the line of scrimmage) for nearly a decade, and if we wanted secrets, we’d honestly already have them.”

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>