Morderca #1 – Druciarze

Otagowano: ,

Temat zawiera 9 odpowiedzi, i ma 7 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  romekb 3 miesięcy temu.

Oglądasz 10 wpisów - 1 z 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #29741
    Anonim
    Wielkimati
    Uczestnik

    1. Fabuła gry

    Jest rok 2025. Postęp technologiczny w ostatnich latach sprawił, że dla większości społeczeństwa normą jest posiadanie implantów wzmacniających siłę, czy zwinność. “Druciarze” wyglądają jak normalni ludzie, lecz różnią się jedną ważną cechą – ich ulepszenia sprawiają, że posiadają białą krew.

    Spowodowało to rozłam ludzkości na dwie części – jedni są zwolennikami druciarzy, którzy nie mają im nic przeciwko, jednak druga grupa ich szczerze nienawidzi – liczne przestępstwa z ich udziałem sprawiły, że uważają ich za margines społeczeństwa, który powinien wymrzeć.

    Rozłam ten sprawił, że technologiczni rasiści w większej mierze wyemigrowali na wsie, gdzie powrócili do standardów znanych ze średniowiecza, czy renesansu – podział na zamożnych i wieśniaków, króla i podwładnych, oraz co najważniejsze – koegzystowania razem w małym, ale wartościowo spójnym społeczeństwie.

    Akcja gry rozgrywa się w jednej z takich wiosek – Polanowo – mała wieś znajdująca się 100 kilometrów od najbliższego miasta, z którego właśnie 2 lata temu wyemigrowali nasi bohaterowie, by stworzyć czyste społeczeństwo bez technologicznych udziwnień.

    Wśród osadników panowała istna sielanka, dopóki pewnego dnia, nie zostało odnalezione ciało Adama – lokalnego wieśniaka. Jego truchło było nabite na miecz, a z jego ran wypływała biała krew – znak tego, że Adam miał w sobie implanty. Od tej pory, każdy podejrzewał swojego sąsiada o niebycie czystym. Nikt w końcu nie wiedział, czy te 2 lata temu, oprócz Adama, do Polanowa nie przybył z nimi ktoś inny, kto jest jednak faworyzuje technologię.

    UWAGA!

    Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.

     

    2. Cel gry

    Osadnicy – Zabić wszystkich druciarzy, którzy ukrywają się wśród was.

    Druciarze – Zabijać osadników, dopóki nie będą w stanie głosować za powieszeniem podejrzanych.

     

    3. Przebieg gry

    Gra składa się z 2 faz:

    Faza dnia: Rozpoczyna się w okolicach godziny 10.00 – 13.00 czasu polskiego. Podczas tej fazy, gracze prowadzą interakcje ze sobą, oraz światem gry. Podczas tej fazy głosujemy  również za tym, którego gracza chcemy powiesić tego wieczoru.

    Faza nocy: Rozpoczyna się w okolicach godziny 22:00 – 24:00 czasu polskiego. Podczas tej fazy, gracze wysyłają mi na PW informacje z tym, jaką akcję chcą wykonać – dostępne akcje są dostępne w spisie klas oraz PW do was wysłanych. Brak PW z wykonywaną akcją równa się braku akcji danej nocy. Podczas tej fazy nie można pisać w temacie, czyli de facto, rozmawiać i prowadzić interakcji z innym graczem, dopóki nie nastanie dzień.

    Akcje druciarzy, wykonujących morderstwo, są zawsze rozpatrywane po zakończeniu reszty akcji.

    Zmiany z fazy dnia na fazę nocy zapowiada mistrz gry.

     

    4. Głosowanie

    Podczas rozmów osadnicy głosują na osobę, która wydaje im się najbardziej podejrzana o bycie ukrytym druciarzem. Jedynym ograniczeniem jest wasza wyobraźnia oraz realia gry. Aby głosowanie przeszło jako pomyślne, muszą zostać spełnione dwa warunki:

      • Na tę samą osobę muszą głosować przynajmniej 3 osoby.
    1. Dana osoba musi mieć największą liczbę głosów, bez remisów z kimś innym.Jeśli pod koniec głosowania następuje remis pomiędzy dwoma osobami, które mają najwięcej głosów na sobie, lub na jedną osobę nie głosują przynajmniej 3 osoby, wtedy głosowanie jest uznawane za nieważne i dzień kończy się bez powieszenia podejrzanego.Oprócz tego, należy jeszcze pamiętać o następujących guidelinach:

       

      1. Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów
      2. Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone)
      3. Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
      4. Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
      5. Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tę informację kolorem zielonym
      6. Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym

       

      5. Ogólne zasady gry

        • Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione.
    2. Martwi nie mogą pisać postów.
    3. Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione.
    4. Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry.
    5. Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki.
    6. Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry (uwagi, komentarze, upomnienia).
    7. Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze).
    8. Limit nieaktywności to 2 dni.
    9. Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane.
    10. Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie.
    11. Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp).

    Obowiązują ogólne zasady Forum Arhn.eu.

    6. Bohaterowie

    Król Henryk – Człowiek, który założył Polanowo 2 lata temu i zebrał ludzi, którzy byli gotowi mu służyć. Nienawidzi druciarzy po tym, jak jeden z nich zamordował jego żonę.

    Adam – Wieśniak, który, jak się okazało, był druciarzem. Źródło wszystkich obecnych konfliktów w Polanowie. Jego ciało znajduje się w lokalnej kapliczce, do której dostęp ma każdy.

     

    7. Spis klas

     

    <b>ZDRADZENIE swojej klasy innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza. </b>

    <b>ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia – tak jak to robią inni gracze.</b>

    <b>Klasy zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.</b>

     

    Osadnik – Nie posiada żadnych dostępnych akcji. Wieśniak lub zamożny, w zależności od waszych postaci.

    Druciarz – W nocy morduje jedną, wyznaczoną przez gracza, osobę. Druciarze wiedzą kim są.

     

    Wędrowiec – Podczas nocy, zamienia miejscami dwie osoby.

    Myśliciel – Każdej nocy sprawdza jednego gracza w poszukiwaniu poszlak o jego roli.

    Pijak – Każdej nocy możesz obserwować jeden dom, by zobaczyć, kto w nocy do niego przychodził.

    Strażnik – Podczas fazy nocy, może zabić jedną osobę. Jednak, jeśli zabije kogoś, kto nie był druciarzem, popełnia samobójstwo z powodu poczucia winy.

    Wioskowy głupek – Jeśli zostanie zabity w wyniku głosowania, to może zabić jednego gracza w fazie nocy.

     

    8. Lista graczy

     

    1. Facepalm
    2. Gurgie
    3. Mkaliuszek
    4. romekb
    5. Stivi
    6. Mentos
    7. Kondor
    8. UzbrojonyStefan
    9. Sate
    10. Dobry Człowiek
    11. Gtx777

     

    Link do FAQ stworzonego przez Stiviego: https://forum.arhn.eu/Temat-FaKjU-Jak-gra%C4%87-w-morderc%C4%99

    Link do pierwszej edycji mordercy: https://forum.arhn.eu/Temat-GRA-Morderca-1-Zako%C5%84czona-wygrana-mordercy

     

    Aby zapisać się do gry, wystarczy napisać post z wyrażeniem chęci udziału. Koniec zapisów jest w niedzielę, 16.09 o godzinie 23:59

    • This topic was modified 3 miesięcy, 1 tydzień temu by Anonim Dark Archon.
    • This topic was modified 3 miesięcy, 1 tydzień temu by Anonim Wielkimati.
    • This topic was modified 3 miesięcy, 1 tydzień temu by Anonim Wielkimati.
    • This topic was modified 3 miesięcy, 1 tydzień temu by Anonim Dark Archon.
    • This topic was modified 3 miesięcy temu by Anonim Wielkimati.
    • This topic was modified 3 miesięcy temu by Anonim Wielkimati.
    #29818
    Anonim
    Wielkimati
    Uczestnik

    Słońce zaczęło już świtać, a całe Polanowo zaczyna powoli wstawać. Jednak każdy wie, że nie może sobie pozwolić na przysypianie – Król wczorajszym wieczorem oznajmił, aby cała społeczność, niezależnie od swojej rangi w społeczeństwie, zebrała się na placu przed domem królewskim.

    Była jakaś ósma, gdy Król, widząc ze swojego okna, że wszyscy się już zebrali, postanowił do nich wyjść i przemówić.

     

    “Moi podwładni!

    Jestem przekonany, iż wiecie co się stało w naszej wiosce 3 dni temu. Wówczas więc nakazuję – wszyscy, każdego dnia będziecie głosować na jedną osobę. Musimy odnaleźć pozostałych druciarzy i wyeliminować ich z naszego społeczeństwa! Wszyscy pracowaliśmy tak ciężko na nasz sukces, nie pozwólmy go sobie teraz odebrać. Będę wychodzić tutaj, do was, każdego wieczora, zaraz przed zapadnięciem nocy, razem z moim mieczem! Bądźcie mi wszyscy świadkami, iż nie pozwolę wam brudzić swoich rąk i sam będę mordować naszych przyjaciół lub nędznych druciarzy, którzy nam się panoszą. W którą stronę ten miecz będzie skierowany – to już wasza decyzja. Także idźcie, obserwujcie, głosujcie!”

    Król po wygłoszeniu swojej przemowy pomachał wszystkim mieszkańcom, a sam wrócił do swojej komnaty. Widać było tylko, jak bardzo wszyscy byli zmieszani słowami swojego monarchy. Nikt jednak nie pozostał długo na placu – nikt w końcu nie chciał zwracać na siebie zbytniej uwagi. I tak oto, rozpoczął się wielodniowy dramat Polanowa.

     

    Rozpoczynamy grę!  Nastał pierwszy dzień - twa faza głosowania.

    Faza skończy się dzisiaj, tj. 17.09 w okolicach wieczornych.

    Wszyscy już dostaliście pw z rolą - jeśli ktoś jej nie dostał, to znaczy, że jest zwykłym osadnikiem.

    W grze jest dwóch druciarzy!

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 miesięcy temu przez Anonim Wielkimati.
    #29820

    Kondor
    Uczestnik

    – No to będzie ciekawie. – pomyślał Kondor po usłyszeniu ogłoszenia króla.
    Od urodzenia był nienaturalnie blady, po matce, zwłaszcza w porównaniu do reszty mieszkańców (wieśniacy od razu wyobrażali sobie że to przez kolor krwi), lubił też różne elektroniczne gadżety – w końcu to nie on uciekł na wieś w iście amiszowym strachu przed technologią, a jego dziadkowie. Oczywiście nie chwalił się tym, ale parę osób musiało to w końcu zauważyć. Te dwie cechy powodowały zawsze różne spojrzenia na nim.
    Jako że sam ma ciężko, na razie nie chce na nikogo głosować, wie jak to jest być o wszystko oskarżanym. Chce też przekonać do siebie ludzi i odsunąć podejrzenia, dlatego odwiedził paru znajomych i starał się rozeznać jak wyglądają sprawy i plotki.

    #29821
    Anonim
    UzbrojonyStefan
    Uczestnik

    Jebane “Druty”! – parsknął Stefan. – Nie dość, że chcą równouprawnienia to jeszcze zaczynają atakować naszą czystą rasę – powiedział i dodał po chwili – powinniśmy ich wszystkich wsadzić do obozów i kazać im tam zdechnąć. Po czym oddalił się w kierunku karczmy by obalić jakiś mocny trunek jak to w zwyczaju był robić gdy się denerwował. Uznał, że musi wszystko spokojnie przemyśleć zanim podejmie pochopną decyzję, jako że często wpadał w tarapaty przez swój nieprzemyślany język. Chciał on zebrać wszystkie myśli i przy swoim ulubionym towarzyszu – szklance whiskey zastanowić się co dalej zrobić.

    #29823
    Anonim
    Dobry_Czlowiek
    Uczestnik

    W karczmie przesiadywał już Dobry Człowiek. Nie bez powodu tak go zwali w Polanowie. Swój przydomek zawdzięczał temu, że jako okoliczny cieśla służył pomocą każdemu. Miał też w zwyczaju nie podejmować pochopnie decyzji zanim się sytuacja nie wyklaruje. Miał bowiem do czynienia z tymi istotami i to nie była dla niego przyjemność. Domyślił się, że Druciarze są nad wyraz inteligentni, mogą przekierować wszystkie podejrzenia na kapusia, który ich wydał. Między innymi przez to musiał uciec z metropolii. Gdy jednak się dowiedział, że jednak Druciarze dotarli aż na te tereny, przesiadywał w owej karczmie cały czas. I to nie było żadne zapuszczanie się w nałóg alkoholowy.

    T o   b y ł    s t r a c h .   P a n i c z n y   s t r a c h . 

    Strach przed tym, że to ci, którzy chcą   j e g o  krwi w zemście za to, że to on ich sprzedał w czasie przed wielką rasową rewolucją. A Dobry chciał tylko jednego – spokoju. Myślał, że będzie mógł go zaznać właśnie w Polanowie. Jednak i tutaj licho nie śpi.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 miesięcy temu przez Anonim Dobry_Czlowiek.
    #29832

    facepalm
    Uczestnik

    facepalm jak zwykle rozpoczął dość późno swój poranek, był w końcu karczmarzem a praca ta zakładała siedzenie od południa do późnej nocy. Nie do końca rozumiał więc jeszcze o co się rozchodzi i nie chciał nikogo oskarżać. Jego stosunek do technologii był neutralny co jest raczej rzadkie w okolicy, do Polanowa przeniósł się z uwagi na nieciekawe towarzystwo jakie zainteresowało się jego osobą w stolicy; tu go nikt nie znajdzie. Żałował tylko że musiał zrezygnować z planowanej protezy oka – z przepaską nie wyglądał zbyt atrakcyjnie. W każdym razie – po wstaniu z łóżka zmienił pilnujące dobytku dziewczę, poklepał po ramieniu dobrego człowieka(to miły chłopak choć nie do końca stabilny) i zaczął serwować  zamówienia – tragedia, nie tragedia, biznes się kręci. Na dobrą sprawę żadna strata jako że Adam i tak wolał przesiadywać na dworze niż integrować się w tym szlachetnym przybytku.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 miesięcy temu przez  facepalm.
    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 miesięcy temu przez  facepalm.
    #29835
    Anonim
    gtx777
    Uczestnik

    -gtx777…
    -gtx777…
    -GTX777!!! – wrzasnął przerażony gtx777. – Przecież to brzmi jak nazwa jakiegoś elektronicznego badziewia.
    Gtx777 pospiesznie włożył swój beret, po czym pobiegł do miejscowej karczmy. Głośny stukot, który wydawał przy poruszaniu się od razu zwrócił uwagę wszystkich w owym przybytku.
    Przy barze stał facepalm, oberżysta, który zawsze kojarzył mu się z piratem przez woń rumu i opaskę na oku. Obok pałętał się dobry człowiek. Gtx777 nigdy nie lubił dobrego człowieka. Jego dziwny uśmieszek zawsze go niepokoił.
    – Panie facepalmie, to co zawsze.
    Karczmarz podał  szklankę niebieskawego płynu.
    – Mówią, że to babski drink. Ale ja tam lubię bo słodkie, a i chuch potem jakiś lepszy… Także co to ja miałem… A no tak, ta cała afera z tymi druciarzami. Przecież oni wszyscy mnie pierwszego…
    Gtx777 wykonał znaczący gest przeciągając kciukiem po szyi.
    – Ojciec chciał mi dać Zygmunt, ale matka się uparła. Że tak niby nowocześnie. I teraz jest gtx777 Kleszczywół. Przecież to brzmi jak jakaś karta graficzna. Zaraz pomyślą żem Druciarz.
    Gtx777 wytarł rękawem ociekające potem czoło.
    – Panie facepalmie, znamy się tyle lat. Chrońże mnie Pan. A ja będę Pana chronił jak – gtx777 wyciągnął sękaty kij zakończony rzeźbioną, czterooką krową – tę laskę będącą od pokoleń w mojej familii, którą to przekazał mi mój stryj, a jemu zaś mój pradziad.
    Gtx777 znowu otarł czoło, tym razem ręką spoczywającą na lasce, po czym podniósł głos tak aby wszyscy usłyszeli jego słowa.
    -Dzięki temu będę mógł spać spokojnie…
    Gtx777 rozejrzał się po sali. Wszyscy wyraźnie przysłuchiwali się ich konwersacji
    -…chyba żeś pan sam druciarz i morderca. – powiedział gtx777 po czym głośno się zaśmiał obracając wypowiedź w żart.
    Gtx777 wyjął z kieszeni bawełnianą chusteczkę, po czym głośno wydmuchał nos. Znowu miał problem z zatokami.
    – Jak Pan, Panie facepalmie dzisiaj nie głosuje panie, to i ja nie głosuję. Miejmy nadzieję, że Uzbrojony Stefan nie jest uzbrojony bo potrafi strzelać laserami z oczu.

    #29836
    Anonim
    Wielkimati
    Uczestnik

    Nadszedł wieczór, a Król Henryk stał przed swoją posesją na placu. Widać było jego smutną minę, gdy zobaczył, że przyszła tylko grupka mieszkańców.

    “Co, tylko tyle was dzisiaj?” rzekł nasz Władca. “Mam nadzieję, że doskonale wiecie, co robicie.”.

    Niestety, widać było po naszych mieszkańcach, że nikt się nie odważył powiedzieć złego słowa o swoim sąsiedzie. Wówczas Król przemówił.

    “Obyście tego wszyscy nie żałowali jutrzejszego rana.”. Po czym Henryk sam schował swój miecz, o który się opierał przez cały czas, i zniknął gdzieś w ciemnościach swojej posesji.

    Wszyscy mieszkańcy rozeszli się do swoich domów.

    Nastała noc. To ten czas, aby wysłać mi swoje akcje na PW.

    #29863
    Anonim
    Wielkimati
    Uczestnik

    Wstał dzień w naszym Polanowie.

     

    Taki chuj. Nie ma sensu utrzymywać tej gry, skoro przez cały wczorajszy dzień, poszło tylko 5 postów, od 5 różnych osób, w których wszyscy się wstrzymywali od głosów. Do tego, podczas fazy nocy, akcję wysłała mi tylko jedna osoba.

    Wiem, że po części jest to też wina forum – brak jakichkolwiek powiadomień o nowych postach, czy zjebane indeksowanie wszystkiego – wczoraj się dowiedziałem, że niektórym nazwa tematu dalej się pokazuje jako “(zapisy)”, które już dawno usunąłem z nazwy tematu.

    Dziękuję wszystkim, którzy napisali jakikolwiek post, bo chociaż się trochę postarali, ale skoro mamy taką sytuację, a nie inną, to grę chyba po prostu przeniesiemy na jakiś inny termin, albo ktoś inny kiedyś coś poprowadzi. Obecnie po prostu nie widzę w tym sensu i kończymy zabawę.

    #29864

    romekb
    Uczestnik

    – Ha ha ha – powiedział zza grobu

Oglądasz 10 wpisów - 1 z 10 (wszystkich: 10)

Temat ‘Morderca #1 – Druciarze’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.