Gothic …w pigułce – cz. 3

Gothic …w pigułce – cz. 3

[arhnvid youtube=”e8N8JOqnA7k”]

Trzecia część “Pigułki” opowie o długim procesie produkcyjnym Gothic 3 i zawirowaniach, które zaważyły na przyszłości serii.

7 komentarzy

  1. Johnny

    duzo problemow widze bylo z ta gra masakra jednuym slowem

    Odpowiedź
  2. Johnny

    Wspomnicie coś o patchu 1.7X (Edycji Rozszerzonej) w kolejnym odcinku?

    Odpowiedź
    • Johnny

      Nie da się opowiedzieć o Zmierzchu Bogów bez wspominaniu Community Patch Team, więc tak, na pewno opowiemy tyle ile trzeba i o ekipie, i o ich patchu.

      Odpowiedź
      • Johnny

        Masz rację, Zmierzch Bogów bez patch’y to mało grywalny jest. Co do Community Patch Team. To ostatnich wersji 1.75.14 do G3 i 2.01 do G3ZB nie wydano pod szyldem Mad Vulture Games?
        http://www.madvulture.de/wp/

        Odpowiedź
  3. Johnny

    Kiedy następny odcinek???

    Odpowiedź
  4. Johnny

    oooo kolejny Wasz materiał o G, insta-obejrzenie 🙂
    Zmierzch Bogów jest w ogóle niegrywalny, wygląda jak mod robiony przez 2 osoby

    Odpowiedź
  5. Johnny

    Szczerze mówiąc, aż dziw bierze, że tę grę w ogóle wydano. Dla mnie ona jest takim 6.5 może 7/10 właśnie. Ja jeszcze gdzieś czytąłem czy oglądałem kiedyś, że ten brak fabuły także wynika z braku czasu i miało być zupełnie inaczej. Niemniej materiał wspaniały i bardzo bym osobiście chciał, żeby pojawił się taki sam o serii Risen

    PS Leipzig to Lipsk

    Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Konkurs: Komentarz Miesiąca!
Zostaw komentarz pod dowolnym postem arhn.eu i weź udział w konkursie! Najlepszy komentarz sierpnia nagrodzony zostanie konsolą Makerbuino ufundowaną przez arhn.eu!
[Szczegóły i regulamin konkursu.]

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>