Jak powstawało Prince of Persia?

Jak powstawało Prince of Persia?

[arhnvid youtube=”ZJOLg6ujeJ4″]

Prince of Persia uważane jest za kamień milowy animacji w grach platformowych. To tytuł, który podbił serca graczy na całym świecie i któremu od narodzin towarzyszyła spora doza emocji i niepokoju. Autor, Jordan Mechner, czuł, że tworzy coś niesamowitego, a jednocześnie martwił się czy inwestycja włożona w produkcję gry ma szanse się zwrócić. Niemal pięć lat prac nad tytułem zaowocało jednak powstaniem jednej z najważniejszych gier swojego gatunku.

Pamiętniki Jordana Mechnera dostępne są do zakupu pod tym adresem.

3 komentarze

  1. Dark Archon

    Obiecałeś niespodziankę na lajwie i dotrzymałeś słowa… a ta niespodzianka nie jest byle jaka – jest świetna! Widzę, że na waszym serwisie jest coraz więcej materiałów o tematyce retro i sądzę, że jest to waszą mocną stroną. Z kolei te materiały są wykonane z należytą precyzją i aż dziw bierze, że człowiek doczekał się czegoś takiego na polskim YT 🙂 Retro Ex to jedna z najlepszych serii (wg mnie) w waszej ramówce i każdy jej odcinek to dla mnie małe święto.

    Odpowiedź
  2. Dark Archon

    kocham tę grę, miałem ją na Amidze i za cholerę nie umiałem jej skończyć, trzeba to nadrobić kiedyś 😀

    Odpowiedź
  3. Dark Archon

    Odwalasz niesamowicie ogromną robotę. Masz dzieci albo rodzinę , że znajdujesz na to czas?? Jestem z pokolenia 800 xl i pierwszych pecetów. Sam robiłem stronę o retro ,ale upadła z przyczyn naturalnych. Robisz coś fantastycznego trzymaj się.

    Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Konkurs: Komentarz Miesiąca!
Zostaw komentarz pod dowolnym postem arhn.eu i weź udział w konkursie! Najlepszy komentarz grudnia nagrodzony zostanie koszulką arhn.eu!
[Szczegóły i regulamin konkursu.]

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>