Mario + Rabbids: Kingdom Battle [Switch] – recenzja

Mario + Rabbids: Kingdom Battle [Switch] – recenzja

[arhnvid youtube=”xN7Cc40F6tY”]

Jeden z najbardziej nieoczekiwanych “collabów” tego roku okazał się jednocześnie bardzo ciekawą grą. Gra taktyczna mieszająca Kórliki i Super Mario? Kto by to przewidział!

Recenzja oparta o egzemplarz gry zakupiony przez recenzenta.

4 komentarze

  1. Dark Archon

    Archonie, przegapiłeś coś. Jeśli przy rozpoczęciu bitwy wejdziesz w Tacticam (X) to możesz obejrzeć układ przeciwników i poziomu, ale też wcisnąć (X) ponownie, żeby wejść w Battle HQ i zmienić składy i uzbrojenie, więc jeden minus Ci odpada.

    Mi w grze nie podobają się bezsensowne znajdźki i brak przycisku “cofnij” jeśli coś przypadkiem źle kliknę. Poza tym same plusy. Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie wyzwania, przy których bawię się chyba nawet lepiej niż przy standardowych bitwach. Największym zaskoczeniem było dla mnie to, że kórliki mnie nie drażnią, a wręcz chwilami potrafią rozbawić. To jest aspekt, którego obawiałem się najbardziej.

    Odpowiedź
    • Dark Archon

      O! Dzięki, faktycznie musiałem to przegapić. Fantastycznie!

      Odpowiedź
  2. Dark Archon

    Potem nie będzie na PS ani na XBOXA bo to Mario nie

    Odpowiedź
    • Dark Archon

      Raczej nie będzie. 🙁

      Odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Konkurs: Komentarz Miesiąca!
Zostaw komentarz pod dowolnym postem arhn.eu i weź udział w konkursie! Najlepszy komentarz lipca nagrodzony zostanie kartą do przechwytywania obrazu Live Gamer Portable Lite ufundowaną przez firmę AverMedia!
[Szczegóły i regulamin konkursu.]

Twój adres email nie zostanie upubliczniony. Wymagane pola oznaczone są *

Dozwolone są te tagi HTML i atrybuty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>