Liczba postów: 286
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2012
Reputacja:
39
17-07-2012, 22:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2012, 22:44 przez Matuleczek.)
Cześć ! Postanowiłem założyć ten temat, aby dowiedzieć się jakie były (lub wciąż są) wasze top 5 ulubionych gier na PSX.
Moje top 5:
1. Medievil
2. Crash Bandicoot
3. Gran Turismo
4. Harry Potter i kamień filozoficzny
5. Tekken 2
Liczba postów: 791
Liczba wątków: 86
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
158
Cóż, pograłem w parę tytułów na emulatorze, mam nadzieję, że też się liczy.
1.Metal Gear Solid (trudno się dziwić :P )
2.Crash Bandicoot
3.Medievil
Jakoś 2 pozostałych tytułów godnych do umieszczenia na tej liście nie mam, jak sobie przypomnę może to dopiszę
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
1.Metal Gear Solid
2.Spyro
3.Tekken
4.Gran Turismo
5.Crash Bandicoot
Kolejności nie ma, na zasadzie pierwsza myśl.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 39
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
64
1. 007 Tomorrow Never Dies
2. Crash Bash
3. Monsters Inc. Scare Island
4. Tekken 3
5. Harvest Moon Back to Nature
Kolejność przypadkowa.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
1. Soul Blade
2. Crash Bandicoot (cała seria)
3. Bloody Roar 2
4. Gran Turismo
5. Medal of Honor
Było by dużo więcej, bo PSX to moja ulubiona konsola, ale jak top 5 to się będę tego trzymał
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
1) Crash Bandicoot 3: Warped ( moja pierwsza gra kupiona na psx, do dziś ją pamiętam z łezką w oku ^^)
2) Metal Gear Solid ( kocham mgsy od tej części, stąd też mój nick :p)
3) Final Fantasy VIII (Tak wolę bardziej 8 niż 7 , grę ze 3 razy an 100 % robiłem )
4) Spyro 3 : Year of the Dragon
5) Tekken 3 ( kombinacja kinga = mistrz osiedla ^^ niezapomniane turnieje domowe )
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
170
1. Crash Bandicoot
2. Tekken 2
3. Tekken 3
4. Final Fantasy IX
5. Crash Team Racing
Małą styczność z PSX miałem.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
1.Seria Crash Bandicoot (od pierwszej części na CTR kończąc, chodź i Bash też był fajny )
2.Harvest Moon:Back to the nature
3.Final Fantasy VII & IX (ósemka nie przypadła mi jakoś do gustu)
4.Metal Gear Solid
5.Hymm... Residenty, Medievil1&2, seria Spyro, Tekken 3, Silent Hill, Tomba2, Klonoa, Kula world, FF Tactics, Heart of Darknes (!) ...ojj i jeszcze masa wspaniałych tytułów ;D wiem że miało być tylko top5 ale nie mogłem się powstrzymać
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
1
1. Seria Crash Bandicoot
2. Seria Spyro
3. Tekken 3
4. Croc 2
5. GEX
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
1. Tomba 1 & 2
2. Crash Bandicoot (Cała seria)
3. Spyro (j/w)
4. Harvest Moon: Back To Nature
5. Hogs Of War
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
1
1.Crash
2.Tomba!
3.Spyro
4.Tekken
5.Star Wars
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2012
Reputacja:
19
1. Tekken 3
2. Soul Blade/Soul Edge
3. Final Fantasy 7
4. Gran Turismo 2
5. Trylogia Resident Evil- taki pstryczek, z czego dwójka jest na pierwszym miejscu, dalej jedynka i na końcu Nemesis.
*pięć tytułów, to zdecydowanie za mało, które miałby człowiek wymienić, ale jeżeli już, to właśnie te.
Liczba postów: 102
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
55
26-08-2012, 07:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2012, 07:54 przez Rufus.)
Ja bym postawił na:
FF, wszystkie, dla mnie akurat VIII (wiem, wiem )
Breath of Fire (zwłaszcza IV )
Legend of Mana (Seiken Densetsu)
Vagrant Story (serio w tamtych czasach, lubiłem "Japońce" )
Gran Turismo ( z przechyłem na 2kę )
W żadną z tych gier dziś bym nie zagrał. Czasy się zmieniają, a razem z nimi gusta, ale tych 5 gier/serii, zapadło mi w pamięci, bo spędziłem z nimi najwięcej czasu. Dlatego komuś nadrabiającemu zaległości (zwłaszcza lubiącemu jRPG), mogę polecić.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
39
Rufusie, w LoM możesz grać bez żadnego strachu, nie zestarzał się. Formuła nadal jest świetna !
1. Legend of Mana
2. Breath of Fire IV
3. Chrono Cross
4. Rhapsody: A musical adventure (sooo gayy, wiem )
5. Resident Evil III (chociaż 2 też przepiękne).
Kolejność raczej przypadkowa.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
-Final Fantasy IX i reedycja VI
-Castlevania: Symphony of The Night
-Silent Hill
-MGS
-RE3
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
7
- Alundra (seria, Flint na psx'sie)
- Crash Bandicoot (Seria bez Basha - kiepścizna nie zrobiona przez neughty dog)
- Sheep dog 'n Wolf (Sheep Rider)
- Bugs Bunny & Taz - Time Busters (co-op)
- Toy Story 2 (taki sentyment)
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
1. Spyro 3: YotD
2. Spyro 2: GtG
3. Crash Bandicoot 2: CST
4. Bugs Bunny Lost in Time
5. Lara Croft: The Last Revelation
TARDIS - Time And Relative Dimension In Space.
W skrócie budka telefoniczna
Liczba postów: 753
Liczba wątków: 113
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
419
Tylko 5 ? Hmmm...
1. Final Fantasy VII (pierwszy kontakt z jRPG)
2. Suikoden 1/2 (jak grałem, stawiałem wyżej niż FF VII)
3. Hogs of War (coś jak Worms'y, tylko, że walczyliśmy batalionem świń, gra była w 3d!)
4. Crash 1/2/3 (klasyk )
5. Castlevania (huh, to była gra, zdobyłem chyba 100 % mapy, dało się 200, ale nie chciało mi się przechodzić 2 raz, po wymaksowaniu za 1 razem)
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Kolejność przypadkowa. Wszystkie spoko.
-Toy Story 2
- MediEvil
- MGS
- Tomba
- Crash Bandicoot.
Gry. Moje główne zajęcie w wolne chwile
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
1. TEKKEN 3
2. ROLLCAGE 2
3. ACE COMBAT
4.NEED FOR SPEED 4
5.LEGACY OF KAIN SOUL REAVER / ABES EXODUS
dolozylbym pare pozycji do 10 sztuk ale mialy byc 5
chetnie wracam do tych gier na roznych emulatorach
Liczba postów: 286
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2012
Reputacja:
39
Jak chcecie możecie podawać więcej niż 5.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
Ode mnie tylko dwa miejsca.
1. Crash Bandicoot 2
1. Crash Bandicoot 3
1. Crash Team Racing
1. Spyro 2
1. Spyro 3
2. Ace Combat 2
2. Parappa The Rapper
2. UmJammer Lammy
2. Power Shovel
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
1. Tekken 3
2. Abe Odyssey, Exodus
3. Metal Gear Solid
4. Spyro the dragon
5. Crash Bandicoot 2
Liczba postów: 501
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
146
1. Metal Gear Solid ( i epickie snake , snake snaaaaaake! )
2. Spyro:Year of The Dragon
3. Gran Turismo
4. Hog of War (granie w to z bratem w trybie Hot Seat nawet dziś sprawia frajdę)
5. Parappa The Rapper (Jedna z moich pierwszych gier z dziećiństwa)
Liczba postów: 138
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
8
1. Crash Bandicoot 1
2. Spyro: Year of the dragon
3. Tekken 3
4. DOOM
5. Czarne płyty z demami
|